Search This Blog

Monday 24 August 2015

Pengalaman Join Bengkel Nutrisi Shaklee Buat Pertama Kali

Salam Sejahtera,

Eksaited sangat nak menulis entri kali ni. Nak tahu apa sebabnya? Hari ni Ain nak share pengalaman yang begitu beharga kerana berpeluang untuk menyertai Bengkel Nutrisi Shaklee buat pertama kali. Bengkel itu diadakan pada hari Sabtu lepas iatu pada 22 Ogos 2015 di Sunway Pinnacle. Bengkel mula pada pukul 10.00 pagi. Yang bestnya husband Ain pun beria nak join sekali.Boleh la juga dia dapat menimba ilmu pasal nutrisi Shaklee ni. Tak lupa juga pada kawan Supermom yang lain. Yuran ni PERCUMA tau sebabnya Kak Hadhatina yang sponsor tiket yang beharga RM40 kepada kami. Jadi, kami ambil la peluang keemasan ni kan.

Ada tiket ni baru dapat masuk
Ramai juga yang sertai bengkel tersebut. Puan Sarah iatu Pakar Nutrisi dari Shaklee yang memberi maklumat tentang semua vitamin yang ada di Shaklee. Selama ni Ain memang kurang arif tentang vitamin yang ada. Setelah menyertai Bengkel tersebut, Alhamdulillah memang banyak info penting yang Ain dapat. Jadi, senanglah jika orang bertanya tentang suplemen ,kita jawab dengan penuh yakin.

Di dalam Aturcara program, terdapat 3 seminar yang telah dianjurkan. Semua tentang keunikan vitamin Shaklee itu sendiri. Daripada vitamin yang kecil sehinggalah vitamin yang besar. Makan tengahari juga Shaklee bawa kami di Restoran Marhaba, Sunway. Makananan Arab gitu !

Sebelum start kelas kita "selfie" dulu


Nampak tak muka kami yang happy tu. Siyes, memang best bengkel hari tu. Masing-masing fokus dengan info yang diberikan setiap satu vitamin. Lagi-lagi bila keluar tentang vitamin favourite saya iatu Nutriferon, membina sistem imun badan.


Aktiviti petang tu, Puan Sarah banyak tau bagi kuiz mengenai Suplemen. Tapi, maalangnya tak berpeluang nak jawab sebab yang lain semua hebat-hebat. Hehehe.. Takpe, lain kali mungkin ada rezeki. Akhir sekali, pemberian sijil kepada para peserta yang join. Menandakan kami telah selesai untuk Bengkel Nutrisi tu. Bengkel berakhir pada pukul 5.00 petang.

Kalau diberi peluang, memang Ain akan join kelas seterusnya. Yelah, untuk mengembangkan bakat lagi sebagai SID Shaklee. Juga untuk berkongsi kebaikan Shaklee ini dengan semua.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi saya sekarang!


Nurul Ain Najwa Rosli (ID 1208084)
Facebook : Ain Rosli
No Tel : 017 735 2669
Emel : nurulainnajwarosli@yahoo.com
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

No comments:

Post a Comment