Search This Blog

Tuesday 18 August 2015

Kenapa Saya Jadi SID (Shaklee Independent Distributor)

Sudah hampir 2 tahun saya bekerja dengan Master Hadhatina di YourSupermom Office ni sebagai Pegawai Operasi. Memang banyak yang telah saya belajar mengenai perniagaan Shaklee di sini. Memang menarik sebabnya ia perniagaan kesihatan dan kecantikan. Memang Shaklee agak terkenal juga sebagai salah satu produk yang terbaik. Saya sangat berterima kasih kepada pasangan bos saya ini kerana memberi peluang kepada saya menjadi ahli Shaklee. Ini sebagai titik permulaan saya untuk memulakan perniagaan dan menambah pendapatan saya sekeluarga.


Kelebihan menjadi ahli Shaklee

  1. Anda dapat menikmati sendiri betapa hebatnya Produk Shaklee yang terbukti selamat dan berkesan
  2. Menggunakan produk Shaklee sambil mendapat pulangan wang anda walaupun untuk kegunaan sendiri dan keluarga sahaja
  3. Memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk Shaklee yang ternyata HEBAT!


Saya mendaftar sebagai SID selepas bulan Julai tahun ni, banyak sangat keistimewaan yang saya dapat. Nak daftar jadi ahli ni hanya dengan harga RM 65.00 sahaja. Bila dah mendaftar tu, anda akan dapat set Starter Kit. Macam-macam ada dalam tu tau !  Anggaran Starter Kit pun dah RM 200, tapi korang hanya perlu bayar RM65.00 je. Tak seronok gitu :)

Bila je anda telah mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda akan dapat 8 benda di bawah ni tidak termasuk vitamin/produk yang dibeli. Jom lihat di bawah :


- Beg Shaklee
- Business Manual*
- Produk Guide*
- Buku Hijau* - kit asas pasal Shaklee
- Pamplet Convention*
- Pricelist yang latest*
- Buku Merah pnr mlm*
- Buku resit



Sangat menarik kot! Untuk yang terbaru ni jika anda menjadi ahli dan membuat pembelian mana-mana produk anda akan mendapat PERCUMA VITALEA ok.. Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee sama macam saya, korang boleh klik bawah ni ye :

 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!


Nurul Ain Najwa Rosli (ID 1208084)
Facebook : Ain Rosli
No Tel : 017 735 2669
Emel : nurulainnajwarosli@yahoo.com
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

1 comment: